Notícies Foto: Palau Sant JordiFoto: Palau Sant Jordi

L’Anella Olímpica tanca el 2024 amb 2,2 milions de visitants i més de 170 esdeveniments

18 gener 2025

El Palau Sant Jordi i el Sant Jordi Club concentren tres quartes parts de la programació.

L’Anella Olímpica tanca el 2024 amb 2,2 milions de visitants i més de 170 esdeveniments. Amb gairebé un milió d’espectadors i un centenar de concerts, el Palau Sant Jordi i el Sant Jordi Club han concentrat tres quartes parts de la programació d’aquest espai on també hi ha l’Estadi Olímpic Lluís Companys. A més dels concerts, al llarg de l’any, l’Anella Olímpica ha acollit cites esportives.

Per a la presidenta de BSM i primera tinenta d’alcaldia de l’Ajuntament de Barcelona, Laia Bonet, “un any més aquestes xifres demostren la capacitat d’atracció de l’Anella Olímpica dins els circuits musicals, esportius i d’entreteniment internacionals”.

Bonet ha destacat la contribució “clau” d’aquest equipament per consolidar Barcelona com una ciutat de referència on gaudir de l’experiència de la música en viu, així com d’altres esdeveniments de gran format.

Al llarg del 2024, han fet parada a l’Anella Olímpica les gires internacionals d’artistes com Pearl Jam, Bruce Springsteen, Aventura, Rammstein o Luis Miguel però també han participat a escala nacional, artistes com Estopa, Morad, Bad Gyal i entre ells amb repertori en català, The Tyets o Joan Dausà.

Actualment, la mitjana d’edat del públic assistent als esdeveniments de l’Anella Olímpica és de 39 anys. Per origen, gairebé el 90% dels assistents resideixen a Catalunya, un 8% ve d’altres zones d’Espanya i el 5% restant prové d’altres països.

“La versatilitat de les instal·lacions de l’Anella Olímpica i l’expertesa acumulada en l’organització de grans esdeveniments fan d’aquest equipament municipal gestionat per BSM una parada indispensable de les grans gires nacionals i internacionals, de la mateixa manera que amb esdeveniments esportius i d’entreteniments de rellevància”, ha reblat Bonet en un comunicat.

El 2024 ha sigut l’any de la incorporació de The Venue Barcelona, un centre d’empreses innovadores dels sectors de la música, els esports i els grans esdeveniments impulsat per BSM en col·laboració amb Barcelona Activa i l’Institut Barcelona Esports (IBE) i amb seu a l’Estadi Olímpic.

La gestió de The Venue Barcelona està a càrrec d’una unió d’empreses de disseny i impuls de centres d’innovació, la gestió de programes d’acceleració d’start-ups i el desenvolupament de solucions de màrqueting de resultats i branding per al posicionament d’empreses en fase de creixement. Actualment, el centre té 20 membres que representen a més de 450 empreses.

Text: Redacció/ACN

 




Comments are closed.

Back to Top ↑